0

Oblíbené produkty:

0
  • Nemáte žiadne obľúbené produkty.

Porovnať
SK

CZ

s nami to chytíš...

MenuZavřít

Prosím se nebo si vytvořte bezplatnou registraci.

0

Váš košík

0,00 
Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
Menu

Reklamácia a vrátenie tovaru

Pokiaľ nemáte radi čítanie dlhých textov nižšie a chcete reklamáciu riešiť ihneď, zavolajte nám alebo nás kontaktujte pomocou e-mailu. Sme tu pre vás.


Tel. číslo: +421 328 777 888

    - E-mail: reklamacia@fishmax.sk


    Kedy je možné začať reklamačný proces?

    Aj napriek tomu, že je našou maximálnou snahou dodávať iba osvedčené značky a kvalitné produkty, môže sa výnimočne stať, že bude treba niektorý produkt reklamovať. Radi by sme Vás uistili, že prípadné nedostatky sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšej lehote.

    Preberáme zodpovednosť za vady, ktoré sa prejavia pri dodaní, alebo v priebehu 24 mesiacov od dodania. (Ak nie je v záručných podmienkach produktu uvedené inak.)


    Naša zodpovednosť sa však nevzťahuje na novo vzniknuté vady, najmä na tie, ktoré vznikli nevhodným používaním. U použitého tovaru nezodpovedáme za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar pri prevzatí vami. Pri tovare s vyznačenou dobou použiteľnosti zodpovedáme tiež za to, že daný tovar bude počas tejto doby spôsobilý na použitie

    Upozorňujeme, že nemožno považovať za vadu tovaru nedostatky v darčekoch či inom bezodplatnom plnení, ktoré poskytujeme nad rámec Vašej objednávky. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru.


    Aké práva mám pri reklamácii?

    V prípade vady tovaru sa spoločne môžeme dohodnúť na kompenzácii vo forme poukážky alebo zľavy na ďalší nákup.

    Máte právo požadovať odstránenie vady prostredníctvom náhradného dodania alebo opravy.

    Pokiaľ by takéto odstránenie vady bolo pre nás nemožné alebo neprimerané, môžete požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my Vám vrátime časť kúpnej ceny.

    Pokiaľ ide o zásadnú vadu, môžete aj odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám tovar odovzdáte či zašlete a my Vám uhradíme celú zaplatenú kúpnu cenu.


    Ako mám reklamovať?

    Pokiaľ je potrebné tovar reklamovať, zašlite ho na adresu Fishmax s.r.o., Třída Maršála Malinovského 884, 686 01 Uherské Hradiště, Česká republika. K tovaru priložte vyplnený reklamačný protokol.

    Tovar môžete reklamovať aj osobne na našej predajni. V prípade, že vyplňujete protokol bez pomoci nášho personálu, nezabudnite čo najlepšie popísať, ako sa závada prejavuje, alebo v čom závadu vidíte. Uveďte tiež prosím Vašu požiadavku na spôsob vybavenia.

    O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, Vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových alebo textových správ. Môžeme sa s Vami spojiť aj telefonicky.

    O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady nebude spravidla trvať dlhšie ako 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.


    Vzhľadom na to, že vrátený, či reklamovaný tovar musíme najskôr riadne skontrolovať, nie je možné prijímať takýto tovar v zásielkach na dobierku. Ďakujeme za pochopenie.


    Podrobné informácie k reklamácii nájdete v reklamačnom poriadku.


    ODSTÚPENIE BEZ UDANIA DÔVODU (Vrátenie tovaru)

    Nevybrali ste si správne? To sa môže pri výbere rybárskych potrieb stať. Odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu je možné do 14 dní.


    Kedy môžem odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu?

    U nás je možné vrátiť každý tovar, ktorý ste si u nás zakúpili. 

    Vrátiť tovar nie je možné, pokiaľ

      1. Bolo prispôsobené či vyrobené podľa Vašich požiadaviek (napr. tovar so špeciálnou úpravou podľa požiadavky zákazníka, alebo využitie služby namotania šnúry, alebo silónu na navijak, atp.)

      2. Nemožno akceptovať vrátenie z hygienických dôvodov. 


    Dovoľujeme si upozorniť, že podľa zákona zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než je nutné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.


    Ako mám postupovať pri odstúpení od zmluvy bez udania dôvodu?

    V lehote 14 dní od doručenia tovaru nám oznámte svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy. Najvhodnejšou možnosťou je vyplniť vzorový formulář alebo nás kontaktovať nás na e-maile reklamacia@fishmax.sk alebo na tel. čísle +421 328 777 888.

    Tovar bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia, zašlite na adresu Fishmax s.r.o., Třída Maršála Malinovského 884, 686 01 Uherské Hradiště , alebo nám ho na túto adresu osobne doručte. Pokiaľ ste v súvislosti s uzatvorením zmluvy od nás obdržali tovar navyše zadarmo (“darček”), je potrebné vrátiť aj tento darček.

    Kúpnu cenu tovaru Vám vrátime najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia. S platbou však môžeme v súlade so zákonom počkať, kým nám tovar nevrátite.

    Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nesie kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.

    Vzhľadom na to, že vrátený či reklamovaný tovar musíme najskôr riadne skontrolovať, nie je možné prijímať takýto tovar v zásielkach na dobierku. Ďakujeme za pochopenie.


    Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá

    Tým FishMAX

    NewsletterNenechajte si ujsť výhodné akcie, zľavy a novinky.